dilluns, 1 de setembre del 2014

Coca de iogurt amb Nesquik i xocolata


Aquest cap de setmana es van quedar a dormir a casa les meves nebodes la Tatiana i la Judith i el meu nebot Sangi.
Vam anar tots al súper a comprar el que ens feia falta per menjar aquests dies. Quan vam haver de triar l’esmorzar del diumenge vam pensar que podíem fer una coca.


Aquest cop la cuinera va ser la Tati i jo la seva ajudant. Ella va triar la recepta, va preparar els ingredients, va elaborar la coca, va escollir la decoració i també va decidir com havien de ser les fotos pel bloc. Jo la vaig ajudar amb el forn i la neteja.


Així que ahir vam esmorzar un got de llet amb un bon tall de coca molt esponjosa i amb un toc de xocolata deliciós.


Felicitats Tati! T’ha quedat una coca sensacional :-)


Ingredients:

1 iogurt natural
2 mesures del pot de iogurt de sucre
3 mesures del pot de iogurt de farina
1 mesura del pot de iogurt d’oli de gira-sol
1 mesura del pot de iogurt de Nesquik
3 ous
1 sobre de llevat Royal

125 gr. de xocolata per postres
Encenalls de xocolata

Batre els ous amb el sucre fins que doblin el volum i quedin escumosos. Afegir el iogurt i l’oli i batre amb suavitat fins que quedin integrats.
Incorporar la farina, el llevat i el Nesquik prèviament tamisats. Acabar de barrejar amb una llengua pastissera fins que la mescla sigui homogènia i no tingui grumolls.
Abocar la massa en un motlle untat amb mantega i lleugerament enfarinat.
Coure al forn a 180ºC durant 30 minuts.
Un cop cuita, deixar refredar la coca sobre una reixa fins que es refredi totalment.

Fondre la xocolata al microones i cobrir la superfície de la coca. Decorar amb uns encenalls de xocolata.


7 comentaris:

  1. La Tati apunta maneres com a gran cuinera! Petonarros!

    ResponElimina
  2. Estic d'acord amb la Mònica, n'apunta i moltes! Té una pinta boníssimaaa!! Que esponjoseta i amb la xocolata pel damunt, irresistible!!

    Petons!

    ResponElimina
  3. uooo que bona aquesta coca! ideal per un esmorzar que necessitis molta energia!! petons

    ResponElimina
  4. Una coca espectacular, d'aquestes a casa meva no duren ni tres segons! jejejej Un petó!

    Les receptes que m'agraden

    ResponElimina
  5. Gràcies per la recepta i la bona idea de mesurar amb el gotet que sobra del iogur.

    ResponElimina