dijous, 24 d’abril del 2014

Pastís de formatge de la Susanna


No em puc resistir a provar receptes diferents de pastís de formatge. Aquesta me la va donar la Susanna i a ella li va donar en Manel (en Manel però em va confessar que encara que va ser ell qui li va passar la recepta, en realitat no l’havia feta mai).
La Susanna sí que l’ha fet moltes vegades i sempre li queda sensacional. Un dia va portar un pastís de formatge a la feina i ho vaig poder comprovar en persona.
L’única variació que he fet sobre la recepta original ha estat utilitzar iogurts grecs (eren els que tenia a la nevera en aquest moment) i afegir la vainilla. També el fet de posar-hi la base de galeta.


Susanna i Manel, m’encanta el vostre pastís de formatge!!!

Ingredients:

Per la base:
12 galetes digestive
60 gr. de mantega
1 cullerada sopera de sucre morè

Pel farcit:
250 gr. de formatge Philadelphia
10 cullerades soperes de sucre
3 ous
3 iogurts grecs naturals
3 cullerades soperes rases de Maizena
1 cullera de postres de vainilla en pasta

Per la base:
Triturar les galetes amb el sucre i la mantega. Disposar la barreja al fons d’un motlle desmuntable, prèviament untat amb mantega, pressionant amb una cullera per tal que quedi una capa plana.
Reservar a la nevera.

Pel farcit:
Posar tots els ingredients en un bol i triturar amb el turmix fins que quedi una mescla homogènia. Queda una barreja força líquida.

Abocar el farcit sobre la base de galeta.
Coure al forn a 180ºC durant 50 minuts. Passat aquest temps, apagar el forn i deixar el pastís dins fins que es refredi totalment.
Un cop fred, reservar a la nevera un mínim de 6 hores o millor d’un dia per l’altre.

6 comentaris:

  1. Doncs mira, em guardo la recepta! D'aquesta manera no l'he fet mai! Ha de ser bona! Gràcies, Carme, Manel i qui més que sigui que tingués la recepta! he he he. Petons

    ResponElimina
  2. T'ha quedat genial aquest pastís, el tall és perfecte i realment crida que algú se'l mengi! Jo, com la Marina, em guardo la recepta ;)

    Petonets!

    ResponElimina
  3. Carme; Sempre són benvinguts els pastissos de formatge, a mi personalment, m'agraden molt.
    Salutacions Carme¡¡ :O)

    ResponElimina
  4. Jo també sóc bastant addicta a provar de fer diferents pastissos de formatge...és que m'encanten...aquest té una pinta esplèndida! Petons!

    ResponElimina
  5. Doncs...jo....no en faig gairebé mai.....Al meu marit no li agrada el formatge......
    Amb lo que a mi m'agraden els pastissos de formatge!!!
    Petons,
    Olga

    ResponElimina
  6. Cada cop que veig aquest pastís se'm fa la boca aigua, no em puc resistir és el meu preferit!! M'han entrat tantes ganes de menjar-ne.... petons

    ResponElimina