dissabte, 22 d’octubre del 2011

Brownie de xocolata i nous

Ingredients:

150 gr. de mantega
200 gr. de xocolata de cobertura
185 gr. de sucre
3 ous
2 cullerades de vainilla líquida
125 gr. de farina
100 gr. de nous

Posar al bany Maria la mantega i el sucre, fins que la mantega sigui fosa. Afegir la xocolata per tal que es fongui i remenar fins que quedi una crema. Retirar del foc.
Incorporar els ous i la vainilla a la crema de xocolata i batre amb les barnilles elèctriques. Afegir la farina tamisada i seguir batent fins que quedi una massa homogènia. Posar les nous trossejades i barrejar de manera que quedin repartides.
Posar la mescla en un motlle untat amb mantega.
Coure al forn a 180ºC durant 35 minuts. Passat aquest temps, treure del forn i deixar refredar dins el motlle.

7 comentaris:

  1. Un bon brownie com aquest és el millor que hi ha! Nyam, quina pinta!!
    Petonets
    Sandra

    ResponElimina
  2. Els brownies són un vici... ara mateix en menjaria un bon tall per esmorzar!
    La decoració de sobre és xocolata blanca? Queda molt bonica!

    ResponElimina
  3. Com que hi ha gustos per tot, alguns el vam trobar massa cuit, a altres ja els estava bé així. Però de gust molt bo.
    La decoració és un glacejat de caramel que estava molt bo, però en tan poca quantitat gairebé no es notava. La recepta la vaig treure d'aquí.
    Petons i gràcies

    ResponElimina
  4. mmm brownies! jo encara els tenc pendents! M'apunto la recepta per si m'animo un dia d'aquests.

    Petons!

    ResponElimina
  5. Bojosperlacuina i Seelenschmerz, gràcies pels vostes comentaris. Tinc una altra recepta de brownies que faré aviat, a veure si els puc anar millorant.
    Petons

    ResponElimina
  6. Buscava una recepta de brownie i m'acabo de trobar la teva. Sembla bona i molt fàcil! La provaré!

    ResponElimina